Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Zespołu Szkół w Barcinie
Zespół Szkół w Barcinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Zespołu Szkół w Barcinie.
- Data publikacji strony internetowej: 2017-10-05
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-07-05
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Serwis zawiera część plików w formacie PDF – w postaci nieprzeszukiwalnych plików (skan dokumentów). Są to między innymi skany dokumentów od podmiotów zewnętrznych, które szkoła posiada w wersji papierowej lub też zostały opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy. W miarę możliwości będziemy dokładać starań, by nowe dokumenty były dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2024-03-30
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-08-11
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marzena Wolska.
- E-mail: marzenawolska@zsbarcin.onmicrosoft.com
- Telefon: 52 383 25 86
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół w Barcinie
- Adres: ul. Artylerzystów 13, 88-190 Barcin
- E-mail: sek.sp@zsbarcin.pl
- Telefon: 52 383 25 86
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek - ul. Artylerzystów 13
Szkoła jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada podjazdy, właz schodowy oraz toalety dostosowane na potrzeby osób niepełnosprawnych.
Wejścia do szkoły umożliwiają wejście osobom niepełnosprawnym do budynków szkolnych.
Budynek - ul Polna 1
Szkoła jest częściowo przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Jedno wejście do szkoły umożliwia wejście osobom niepełnosprawnym do
budynku szkolnego. W budynku jest dostępna toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marzena Wolska Data wytworzenia:
30 mar 2024
Osoba dodająca informacje
Halina Pietrzak Data publikacji:
09 lip 2023, godz. 13:05
Osoba aktualizująca informacje
Halina Pietrzak Data aktualizacji:
30 mar 2024, godz. 10:06