Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół w Barcinie
Zespół Szkół w Barcinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół w Barcinie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Serwis zawiera część plików w formacie PDF. Są to między innymi skany dokumentów, które szkoła posiada w wersji papierowej lub też zostały opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy. W miarę możliwości będziemy dokładać starań, by nowe dokumenty były dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marzena Wolska - dyrektor.
- E-mail: dyr@zsbarcin.pl
- Telefon: 52 383 29 40
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół w Barcinie
- Adres: Zespół Szkół w Barcinie, ul. Artylerzystów 13, 88-190 Barcin
- E-mail: sek.sp@zsbarcin.pl
- Telefon: 52 383 25 86
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Zespół Szkół w Barcinie, ul. Artylerzystów 13, 88-190 Barcin
Budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Do głównego wejścia prowadzi podjazd, korytarze są przestronne, w szkole znajdują się toalety przystosowane do potrzeb niepełnosprawnych, na stanie znajduje się schodołaz, dzięki któremu osoby niepełnosprawne mogą przemieszczać się pomiędzy piętrami. Niedaleko szkoły (przy Hali Widowiskowo - Sportowej) znajduje się parking z wyznaczonymi dla osób niepełnosprawnych miejscami.
Zespół Szkół w Barcinie, ul. Polna 1, 88-190 Barcin
Obiekt jest częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek zaopatrzony jest w dwa podjazdy, szerokie korytarze i toaletę przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak windy i schodołazu sprawia, że osoby na wózkach inwalidzkich nie mają możliwości dotarcia na pierwsze i drugie piętro.
Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.
Publikacja dnia: 30.03.2020
Dokument z dnia: 30.03.2020
Dokument oglądany razy: 197